Інформація

Для одержання або відновлення пароля зверніться до менеджера вашого регіону


Вихід
ATR

Офіційний дистриб'ютор автомобільних запасних частин та автомасел

Автозапчастини оптом та в роздріб

Юнік Трейд. Більше ніж бізнес

Рекламації

Стати нашим клієнтом Інформаційна допомога Рекламації

 Гарантійний строк на товар вказан у файлі "Гарантійні умови"

У разі виникнення рекламацій:

1. Заповніть бланк рекламації до пунктирної лінії
2. Прикладіть до бланку рекламації: акт виконаних робіт з СТО (де проводилася установка вироби, з повним переліком робіт і запасних частин, які змінювалися), а також копії документів цього СТО (свідоцтво про держ.реєстрацію)
3. Надішліть вище перераховані документи разом з рекламаційними виробом
* Недотримання правил повернення товару тягне за собою відмову в поверненні.

Рекламації на продукцію компанії DENSO

Беручи до уваги те, що компресор кондиціонера є складним і дорогим вузлом автомобіля, а при установці, після встановлення та подальшої експлуатації можуть виникати випадки виходу з ладу нового компресора, хочемо звернути Вашу увагу на наступне.

Клієнт у разі рекламації повинен:
   1. Заповнити акт рекламації на бланку Юнік Трейд (всі рядки обов'язкові до заповнення);
   2. Заповнити акт рекламації Denso (всі поля обов'язкові до заповнення);
   3. У полі «Опис несправності»(бланк Denso) обов'язково повинна бути вказана причина виходу з ладу старого компресора, зазначена модель промивального устаткування, назва засобу використовувався для промивання системи;
   4. До рекламационному акта мають бути додані копії замовлення-наряду та акту виконаних робіт СТО з переліком запасних частин, які були замінені під час ремонту системи кондиціонування.
Період гарантії компресорів Denso 2 роки, за умови, що роботи з ремонту системи кондиціонування проводилися у відповідності з правилами описаними в каталозі Denso (Каталог системи кондиціонування 2011-2012).

* Представництвом Denso не будуть розглядатися скарги, у разі відсутності одного з вищезазначених документів.

Рекламації на продукцію компанії BOSCH

Всі рекламації по бренду BOSCH виробник приймає самостійно в умовах автосервісів, які відносяться до мережі BOSCH-сервіс.

При виникненні скарги на виріб компанії BOSCH, покупець (автовласник) повинен відвідати найближчий в його регіоні СТО «BOSCH-сервіс», де в умовах станції та при наявності всього необхідного обладнання та інструменту, техніки сервісу проведуть повну дефектовку та діагностику проблемної деталі або елемента.

У разі підтвердження наявності брака виробу, співробітники СТО проведуть його гарантійну заміну.

Більше інформації та адреси автостанцій на сайті компанії BOSCH


Рекламацій на продукцію ZF (Sachs, Lemforder)


Список документів необхідні для прийняття рекламації:
    1. Копія документа, що підтверджує придбання запчастин в компанії "Юнік Трейд", або у нашого авторизованого дилера.
    2. Копія наряд-замовлення з СТО, де проводилася установка рекламационной запасні частини із зазначенням:
     - дати установки,
     - даних автомобіля,
     - пробігу автомобіля на момент установки,
     - переліку робіт, виконаних під час заміни запчастини і т.д.
    3. Акт рекламації. Заповнюється на СТО, де проводилася заміна рекламационной запчастини. Форма акта вільна. В акті рекламації обов'язково повинні бути вказані:
     - пробіг на момент рекламації,
     - опис проблеми, з якою клієнт звернувся на СТО з рекламацією,
     - висновок спеціаліста СТО, на підставі якого було прийнято рішення надіслати рекламацію постачальнику.

Форми бланків рекламацій:

 Загальні правила розгляду рекламацій

Менеджер з якості
+38 067-518-10-91
quality@utr.ua

 

+38(044) 237-71-07
(багатоканальний)
Мережа дистриб"юції. Контакти