Інформація

Для одержання або відновлення пароля зверніться до менеджера вашого регіону


Вихід
ATR

Офіційний дистриб'ютор автомобільних запасних частин та автомасел

Автозапчастини оптом та в роздріб

Юнік Трейд. Більше ніж бізнес

Повернення товару

Новини Інформаційна допомога Повернення товару

 Повернення запчастин, автомасел, автохімії, автоламп

 
1) Повернення товару можливе в строк до 14 днів від дати продажу. Повернення товару, придбанного з партнерського складу, необхідно здійснювати в термін до 7 днів з моменту відвантаження.
2) Сума і кількість товару, що повертається не повинні перевищувати 25% від середньомісячного обсягу закупівель за останні 6 місяців (крім помилки програми, каталогу, оператора, пересорта, некомплектності, наявності видимих дефектів).
3) Повернення товару необхідно попередньо узгодити з менеджером з якості, або з менеджером з продажів чи торгівельним представником Компанії. 
4) При використанні послуг перевізника оплату за доставку здійснює клієнт ППФ «Юнікс Трейд Ко».
5) Обов'язкова умова повернення товару: збереження заводської упаковки, комплектації, наліпок, лейблів та товарного виду виробу. Забороняється наносити на упаковку товару, що повертається написи чи позначки.
6) Запчастини зі слідами встановлення чи експлуатації поверненню не підлягають. У випадку сумнівів в коректності підбору товару методом багатоканального кросування на сайті Компанії, рекомендовано перед встановленням перевіряти застосовність деталі в оригінальних каталогах бренда-виробника.
7) Повернення товару відбувається ЛИШЕ при наявності накладної повернення, в якій має бути вказано:
- ПІБ клієнта (або номер клієнта), 
- дата відправки повернення, 
- артикул товару, 
- кількість товару, 
- причини повернення. 
Накладну повернення необхідно завірити підписом або печаткою підприємства.
8) Деталі електрообладнання (крім свічок запалювання, розжарення та лямба зондів), технічні рідини та авто хімія (крім автомасел) поверненню та обміну не підлягають.
9) Товар, привезений під замовлення не зі складу ППФ «Юнікс Трейд Ко» поверненню не підлягає.
10)  Не підлягає поверненню або заміні товар, придбаний при проведенні акцій, розпродажів (товар з позначкою SALE - розпродаж), або проданий з уцінкою (товар з позначкою DISCOUNT - уцінка, який має наявність дефекту, що не впливає на експлуатаційні властивості товару).
11) Клієнт повинен перевірити якість, кількість, відповідність та комплектацію товару безпосередньо при його отриманні.
12) Претензії, пов'язані з пошкодженням товару, неповною комплектацією чи якістю самого виробу, а також з пересортицею товару приймаються протягом доби з моменту отримання товару.
13) У випадку отримання пошкодженого товару при перевезенні стороннім перевізником (Інтайм, Нова Пошта, Гюнсел та інші) претензії необхідно пред'явити перевізникам в момент отримання товару.

Недотримання Правил повернення товару тягне за собою відмову в поверненні.

Контакти менеджерів з якості:
В місті Київ та в Київській області: 067 518 38 43 Предоляк Олександр
В місті Миколаїв та в Миколаївській області: 067 518 10 91 Піскун Станіслав
В місті Одеса та в Одеській області: 067 512 83 27 Саполнов Денис
В місті Херсон та Херсонській області: 067 512 83 27 Саполнов Денис
В місті Запоріжжя та в Запорізькій області: 067 512 83 27 Саполнов Денис
В місті Харків та Харківсьій області: 067 518 10 91 Піскун Станіслав

Написати листа менеджеру з якості компанії: quality@utr.ua
Форма бланку накладних поверення:

+38(044) 237-71-07
(багатоканальний)
Мережа дистриб"юції. Контакти