Повернення товару
Повернення запчастин, автомасел, автохімії, автоламп
1) Повернення товару можливе в строк до 14 днів від дати продажу. Повернення товару, придбанного з партнерського складу, необхідно здійснювати в термін до 7 днів з моменту відвантаження.
2) Сума і кількість товару, що повертається не повинні перевищувати 25% від середньомісячного обсягу закупівель за останні 6 місяців (крім помилки програми, каталогу, оператора, пересорта, некомплектності, наявності видимих дефектів).
3) Повернення товару необхідно попередньо узгодити з менеджером з якості, або з менеджером з продажів чи торгівельним представником Компанії.
4) При використанні послуг перевізника оплату за доставку здійснює клієнт ППФ «Юнікс Трейд Ко».
5) Обов'язкова умова повернення товару: збереження заводської упаковки, комплектації, наліпок, лейблів та товарного виду виробу. Забороняється наносити на упаковку товару, що повертається написи чи позначки.
6) Запчастини зі слідами встановлення чи експлуатації поверненню не підлягають. У випадку сумнівів в коректності підбору товару методом багатоканального кросування на сайті Компанії, рекомендовано перед встановленням перевіряти застосовність деталі в оригінальних каталогах бренда-виробника.
7) Повернення товару відбувається ЛИШЕ при наявності накладної повернення, в якій має бути вказано:
- ПІБ клієнта (або номер клієнта),
- дата відправки повернення,
- артикул товару,
- кількість товару,
- причини повернення.
Накладну повернення необхідно завірити підписом або печаткою підприємства.
8) Деталі електрообладнання (крім свічок запалювання, розжарення та лямба зондів), технічні рідини та авто хімія (крім автомасел) поверненню та обміну не підлягають.
9) Товар, привезений під замовлення не зі складу ППФ «Юнікс Трейд Ко» поверненню не підлягає.
10) Клієнт повинен перевірити якість, кількість, відповідність та комплектацію товару безпосередньо при його отриманні.
11) Претензії, пов'язані з пошкодженням товару, неповною комплектацією чи якістю самого виробу, а також з пересортицею товару приймаються протягом доби з моменту отримання товару.
12) У випадку отримання пошкодженого товару при перевезенні стороннім перевізником (Інтайм, Нова Пошта, Гюнсел та інші) претензії необхідно пред'явити перевізникам в момент отримання товару.
Недотримання Правил повернення товару тягне за собою відмову в поверненні.
Контакти менеджерів з якості:
В місті Київ та в Київській області: 067 514 62 95 Качинський Вадим
В місті Миколаїв та в Миколаївській області: 067 512 83 27 Саполнов Денис
В місті Одеса та в Одеській області: 067 512 83 27 Саполнов Денис
В місті Херсон та Херсонській області: 067 512 83 27 Саполнов Денис
В місті Запоріжжя та в Запорізькій області: 067 512 83 27 Саполнов Денис
В місті Харків та Харківській області: 067 139 95 00 Грищенко Віталій
В місті Дніпро та Дніпропетровській області: 067 139 95 00 Грищенко Віталій
В місті Черкаси та в Черкаській області: 067 514 62 95 Качинський Вадим
В місті Рівне та в Рівненській області: 067 514 62 95 Качинський Вадим
В місті Вінниця та в Вінницькій області: 067 514 62 95 Качинський Вадим
В місті Хмельницький та Хмельницькій області: 067 139 95 00 Грищенко Віталій
В місті Львів та Львівській області: 067 139 95 00 Грищенко Віталій
Керівник відділу якості: 067 518 38 43 Борзаков Петро
Написати листа менеджеру з якості компанії: [email protected]
Форма бланку накладних поверення:
Івано-Франківська область
АР Крим
Біла Церква
Вінницька область
Волинська область
Дніпропетровська область
Донецька область
Житомирська область
Закарпатська область
Запорізька область
Кіровоградська область
Київ (лівий берег)
Київська область
Кривий Ріг
Луганська область
Львівська область
Миколаївська область
Одеська область
Полтавська область
Рівненська область
Сумська область
Тернопільська область
Умань
Харківська область
Херсонська область
Хмельницька область
Черкаська область
Чернівецька область
Чернігівська область
7577
(багатоканальний)